Aktivitet 3.1.1 – Test deg selv

Omgrepstesting

  1. Kor stor prosent av dei som er i jobb, er tilsett innanfor sals- og serviceyrker (cirkatal)? Om lag 20 %
  2. Kva meiner vi med marknadskommunikasjon? Marknadskommunikasjon er tiltak som blir sette i verk av ein sendar som kan identifiserast, som regel ei bedrift, for å informere og påverke ei gruppe av mottakarar for å nå dei kortsiktige og langsiktige måla til bedrifta.
  3. Forklar skilnaden mellom personleg og ikkje-personleg marknadskommunikasjon.

    Personleg kommunikasjon er kommunikasjon med bruk av personlege kommunikasjonskanalar. Ein salssamtale i ein butikk er eit døme på personleg marknadskommunikasjon. Ved ikkje-personleg marknadskommunikasjon bruker vi upersonlege kommunikasjonskanalar, til dømes annonsar, plakatar og TV-reklame.

    Vi lever i ei tid da det vi har kalla upersonleg reklame, blir meir persontilpassa før, under og etter kjøp ved bruk av kunstig intelligens, mikrodata, personlege appar og annan teknologi. Dette er mogleg fordi forbrukarane gir frå seg mykje personinformasjon når dei søkjer på nettet.

  4. Kva for eit av desse marknadsføringstiltaka er personleg marknadskommunikasjon: reklamefilm på TV, bannerannonsar på nettet, ein salssamtale på telefon. Salssamtale på telefon.
  5. Kva for eit av desse marknadsføringstiltaka er ikkje-personleg marknadskommunikasjon: telefonmarknadsføring, reklame i posten, chatteteneste på nettet. Reklame i posten.