Aktivitet 4.3.6 – Er du en serviceperson?

Fordjuping

Oppgåva liknar på oppgåve 4.3.5, men denne gongen er det ein test på kor god du er på service. Fyll ut skjemaet nedanfor, summer tala og sjekk med vurderinga.

7–10 poeng – Uvanleg god serviceinnstilling
11–15 poeng – God serviceinnstilling
16–22 poeng – Ganske god serviceinnstilling
23–30 poeng – Dårleg serviceinnstilling
31–35 poeng – Uvanleg dårleg serviceinnstilling

Nesten alltid Vanlegvis Iblant Sjeldan Nesten aldri Talverdi
Talverdi 1 2 3 4 5
Eg har alltid lyst til å gjere andre tilfreds.
Eg har ofte lyst til å gjere meir enn det andre ventar av meg.
Eg seier aldri nei når nokon ber meg om noko, dersom eg da ikkje har ein god grunn til å seie nei.
Eg tenkjer sjeldan på at eg skal få noko att for det eg gjer for andre.
Eg ser sjeldan hindringar og tenkjer alltid på løysingar når det oppstår problem.
Eg tek alltid ansvar og skyver ikkje problem over på andre.
Eg tek ofte på meg fleire oppgåver enn det eg må.
SUM